The change Method.

hej på er..

Jaha, så e man nästan färdig med alla läxorna innan höst lovet då då..
har också vatt HELT utstressad, det e helt sjukt.. håller på att dö här..

Och för att göra saken ännu bättre, så ska jag gå igenom Change metoden, ( en psykologi sak, det interesserar mig mycket, men det är en rätt jobbig metod.. ) Ja metoden handlar om att man ska acceptera att man har det som man har, altså jag t.ex. Om jag e ledsen, så skulle jag bara acceptera det, * och nu kommer det svåra* men inte bli det! Det e typ AS komplicerat, Du ska veta att du e ledsen, men ändå lykkas inte vara det, du ska bara veta det, och lägga det till sidan.. Herre guud.. det e svårt. tro mig..  Ska till min första "lektion" på fredag, ska hela vägen til Köpenhamn.. tar direkt från skolan dit.. det resulterar också i att jag nog först e hemma kl 9 på fredag.. usch.. lång dag..

Jaha, nu sitter man här igen och e Deprimerad, och det e jag trött på att vara, men jag kan inte använda det sjuka metoden på mina känslor, jag kan ju inte bara acceptera att jag e olyckligt kär i en kille som jag tror e Straight..

usch, jag vet bara INGENTING just nu, e bara förvirrad.. ja usch på det..

Tror jag ska gå och göra en kopp Grönt japanskt te och läsa nån bok och lyssna på  Within temptation - Frozen.. Min depri musik..


Jaha, tjollhopp på er allihopa för nu ska jag sova och vara en deppig emo...

Tell me i'm frozen
But what can i do?
Can't tell the reasons..
But i did it for you..



http://www.youtube.com/watch?v=JizBVv-J5_0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0