Hej!


Hej med er allihopa.. :D

Jaha så e man inne i blogge då då..

Jaha idag har bara varit världens längsta dag känns det som.. Sitter här i skolan, och egentligen slutade vi för en timme sen, men inte jag, nej aldrig jag... Jag ska nämligen ut och ta Scooter körkort.. ( det ska man ju här i Danmark. )  Inte för att jag gillar scooters egentliger, men för att ha en möjlighet för att kunna ta mig runt. Mina föräldrar äger ingen bil, och dom vill inte göra det heller. Och dom säger att jag ska ta ett scooter körkort, så jag kan ta mig runt själv..  Därför sitter jag här i skolans edb rum, och borde göra läxor, men efter att ha skrivit ett essay på två A4 sidor så orkar jag liksom inte mer.. Så jag gjorde en blogg istället... Och den här dagen e verkligen lång också. Jag ska til scooter körkorts undervisning från kl 16 - 19.30 usch usch... e först hemma kl 9 då.. usch.. men men..

Hoppas verkligen jag snart hittar ett jobb också, jag har shopp apstinenser ... jaa usch på det...

Men ha det bra allihopa, för nu ska jag skriva min tre A4 sidor långa engelska färdig.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0