Hej på er allihopa : )

Jaha, min dag har varit lång, men den har gått, faktisk helt ok.
Iallafall när jag e med jacob, jag kan inte låta bli, min dag blir rena dansen när jag e med honom, alla problemen försvinner spårlöst när jag e med honom.. men bra mellan oss e det nog inte, visst vi e typ bästa vänner, och pratar varje dag.. Men mer än det blir det nog aldrig. .. men men, så e livet ju bara .. Och nu sitter jag här och pratar med honom över skype, guud, jag går upp i små detaljer,.. haha, så känner jag mig lycklig igen ..

Jag har blivit indbjuden till simon i höstlovet, och ska vara där från måndag till onsdag .. trevligt värre :D
Och jag ska ut och fota med några vänner på fredag också, det blir kul!

jaaa, och imorgon ska jag ut och söka jobb, så att jag kan tjäna några pengar, så att jag kan köpa jackan jag vill ha : D

Jamen godnatt på er allihopa, för nu vill jag inte skriva blogg mer, för nu ska jag prata vidare med jacob <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0